Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manuál komunikace inženýrských staveb v intravilánu s veřejností
Pokorná, Tereza Agnes ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Dufek, Zdeněk (vedoucí práce)
Komunikační manuál analyzuje v podmínkách statutárního města Brna výchozí stav a představuje konkrétní návrhy, jak správně komunikovat veřejné stavební investice města s důrazem na participativní pojetí veřejné správy. Dokument se tak může stát vodítkem pro výkon určitých částí agendy obecní samosprávy města Brna na úrovni Magistrátu i městských částí. Inženýrské stavby jsou typické svou relativně vysokou finanční zátěží pro veřejné rozpočty, komplikovaností realizace a tím, že po ukončení realizace nemusí být pro občany viditelné. Proto se stávají terčem kontroverze. Správně koncipovaná komunikace o těchto tématech s občany má potenciál zvýšit efektivitu veřejných investic.
Nedostatečná legitimizace veřejných soutěží: Případ designu jednotného nátěru vozidel PID
Barta, David ; Witz, Petr (vedoucí práce) ; Plaček, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nedostatečnou legitimizací veřejných soutěží. Jako hlavní případ je zde analyzována designerská soutěž na nové zbarvení vozidel spadající pod Pražskou integrovanou dopravu. V teoretické části bude uvedena obecná teorie okolo veřejných politik jako veřejných procesů za pomoci odborné literatury. Konkrétní teorie se budou týkat teorie legitimizace. Hlavním zájmem bude také představení ideálního modelu veřejné soutěže z hlediska teorie veřejné správy. V části praktické budou využity primárně kvalitativní metody, které by měly přinést stanoviska všech zúčastněných stran. Jednalo by se o jednopřípadovou studii. Jedním nástrojem budou rozhovory s aktéry. Dalšími bude mediální analýza, především článků, které se týkají tohoto tématu. Bude také provedena analýza oficiálních dokumentů, týkajících se tohoto tématu, které byly vydány úřady k soutěži. Klíčová slova: PID, veřejná soutěž, veřejné zakázky, legitimizace, projektová příprava, pravidla pro schvalování. Počet znaků: 74 291
Právní postavení ředitelky mateřské školy a vliv funkčního období ředitelky na řízení školy po novele školského zákona 2012
Vogeltanzová, Jiřina ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: Právní postavení ředitelky mateřské školy a vliv funkčního období ředitelky na řízení školy po novele Školského zákona 2012 AUTOR: Jiřina Vogeltanzová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jindřich Kitzberger ABSTRACT: Cílem této práce bylo zjištění dopadu zavedení funkčního období pro ředitelky mateřských škol, zda zavedení funkčního období 6 let ředitelkám stačí k naplnění jejich vize. Bylo zavedení funkčního období motivací k vyšším výkonům nebo naopak nejistota pracovního místa vedla k jisté frustraci osobnosti? Dále bylo cílem bakalářské práce zjištění, jak byla zřizovateli využívána možnost vyhlášení konkurzu, proč konkurzy vyhlásili nebo naopak, proč této možnosti nevyužívali, zda se snížil nebo naopak zvýšil počet uchazečů o místa ředitelek mateřských škol? Výzkumná část se zaměřila na zkušenosti ředitelů, zřizovatelů a krajského úřadu s prvními konkurzy po novelizaci školského zákona. Výstupem práce byla analýza názorů ředitelů škol na novelu zákona a její dopady a analýza kladů a záporů zavedení šestiletého funkčního období ve vazbě na řízení školy. Byla použita metoda rozhovoru i dotazníku, tedy kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Respondenty byli ředitelé mateřských škol, zřizovatelé (resp. představitelé obcí) a úředníci krajského úřadu (vše Plzeňský...
Právní postavení ředitelky mateřské školy a vliv funkčního období ředitelky na řízení školy po novele školského zákona 2012
Vogeltanzová, Jiřina ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: Právní postavení ředitelky mateřské školy a vliv funkčního období ředitelky na řízení školy po novele Školského zákona 2012 AUTOR: Jiřina Vogeltanzová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jindřich Kitzberger ABSTRACT: Cílem této práce bylo zjištění dopadu zavedení funkčního období pro ředitelky mateřských škol, zda zavedení funkčního období 6 let ředitelkám stačí k naplnění jejich vize. Bylo zavedení funkčního období motivací k vyšším výkonům nebo naopak nejistota pracovního místa vedla k jisté frustraci osobnosti? Dále bylo cílem bakalářské práce zjištění, jak byla zřizovateli využívána možnost vyhlášení konkurzu, proč konkurzy vyhlásili nebo naopak, proč této možnosti nevyužívali, zda se snížil nebo naopak zvýšil počet uchazečů o místa ředitelek mateřských škol? Výzkumná část se zaměřila na zkušenosti ředitelů, zřizovatelů a krajského úřadu s prvními konkurzy po novelizaci školského zákona. Výstupem práce byla analýza názorů ředitelů škol na novelu zákona a její dopady a analýza kladů a záporů zavedení šestiletého funkčního období ve vazbě na řízení školy. Byla použita metoda rozhovoru i dotazníku, tedy kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Respondenty byli ředitelé mateřských škol, zřizovatelé (resp. představitelé obcí) a úředníci krajského úřadu (vše Plzeňský...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.